طراحی بگ های تبلیغاتی، طراحی کاتالوگ، طراحی بروشور

طراحی و چاپ تمامی موارد تبلیغاتی شما

طراحی بروشور

طراحی بروشور تهران برندینگ

بروشورها در اندازه و سایز های مختلف چاپ میشوند و هیچ اندازه استانداردی برای آن وجود ندارد. آنها میتوانند لت دار یا منگنه ای باشند .

لت دار آن میتواند سه لت یا دولت و یا …باشد. نکته مهمی که در طراحی بروشور ها وجود دارد این است که باید از عکس هایی با کیفیت عالی در طراحی بروشور استفاده شود ،

هرچه نسبت متن به عکس کمتر باشد، بروشور شما طراحی بهتر و جلب توجه بیشتری خواهد داشت .

طراحی کاتالوگ

طراحی کاتالوگ تهران برندینگ

کاتالوگ های چاپی یکی از راههای موفق فروش محصولات و ارائه خدمات شما می باشد. کاتالوگ ها برای محصولات عمده یک شرکت تولیدی و یا برای ارائه خدمات یک شرکت خدماتی طراحی می گردند و دارای جزئیاتی هستند که برای مصرف کننده نهایی اهمیتی ندارد.

اما برای واسطه یا فروشنده یا مغازه داری که این کالا یا خدمات می خواهد انتخاب کنند و را به مصرف کننده عرضه می کند، مهم است.

طراحی بگ های تبلیغاتی

طراحی تهران برندینگ

بگ های تبلیغاتی یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی است که می تواند، تاثیر شگرفی در اذهان مخاطبان گذاشته و نظر آن ها را به اهداف مد نظر شما جلب نماید.

با قرار دارن خریدهای مشتریان در یک ساک دستی تبلیغاتی، خرید را به هدیه گرفتن تبدیل می کنید. مشتریان شما با به همراه داشتن ساک دستی لوگوی شما را به دیگران معرفی خواهند کرد و شما غیر مستقیم به جذب مشتریان جدید خواهید پرداخت.

برخی از نمونه کارهای طراحی و چاپ