چگونه بودجه غرفه سازی را تعیین کنیم

 

غرفه سازی

چگونه بودجه غرفه سازی را تعیین کنیم!

 

بودجه‌بندی در غرفه سازی بسیار حساس است زیرا هر اقدامی که شما در نمایشگاه انجام می‌دهید درنهایت ارتباط مستقیم با موفق بودن یا نبودن غرفه نمایشگاهی شما خواهد داشت.

بسیاری از شرکت‌هایی که برای نخستین‌ بار در یک رویداد حضور می‌یابند، اشتباهات بزرگی مرتکب می‌شوند که تمام زحمات‌ شان را تحت تاثیر قرار می‌دهد .

 

غرفه سازی

 

نخستین مشکلی که این شرکت‌ها با آن روبه‌رو می‌شوند اشتباه در بودجه‌بندی غرفه نمایشگاهی برای غرفه سازی است .

گاهی اوقات بودجه برای غرفه سازی به حدی کم است که کفاف برخی موارد حیاتی را هم نمی‌دهد و گاهی اوقالت بودجه برای غرفه سازی به حدی زیاد است که باعث بروز خرج‌های اضافی می‌شود  .

در ابتدا غرفه سازی درباره هزینه‌های اصلی مانند اجاره غرفه نمایشگاهی ، غرفه‌آرایی، حقوق کارمندان و اجاره وسایل بیاندیشید و پس از آن قصد داریم به چند هزینه خاص و کوچک اما حیاتی در کنار غرفه سازی اشاره کنیم .

 

 

 

 

 غرفه سازی

 

تبلیغ را به هیچ عنوان در غرفه سازی فراموش نکنید.

چاپ انواع بروشور و کاتالوگ و استند به گسترش اطلاعات کار شما کمک بسزایی خواهد کرد.

بسیاری از افراد بدون پرسیدن سوال تنها مشغول خواندن کاتالوگ‌ها می‌شوند و در صورت یافتن نکته جذابی در زمینه فعالیت‌تان با شما وارد مذاکره خواهند شد. تبلیغات خود را در سطح بروشور و کاتالوگ نگه ندارید و از استندهای تبلیغاتی و بنرهای بزرگ نیز در سطح محل برگزاری نمایشگاه استفاده کنید.

در اینجا خواندن مقاله تاثیر استند در تبلیغات غرفه نمایشگاهی را به شما به عنوان مشاور امور نمایشگاهی پیشنهاد میدهیم.

 

 

 

غرفه سازی

 

دیگر هزینه جانبی در غرفه سازی مربوط به هدیه‌های نمایشگاهی است.

هدیه نمایشگاهی در ثبت یک خاطره شیرین برای بازدیدکنندگان بسیار تاثیرگذار است و هرچه نفیس‌تر باشد، بیشتر روی مخاطبان تاثیر می‌گذارد.

در نظر داشته باشید یک پله بالاتر از هدیه‌ای که برای بازدیدکنندگان عادی در نظر دارید را برای مدیران ارشدی که از غرفه نمایشگاهی شما بازدید می‌کنند کنار بگذارید.

 

 

 

 

غرفه سازی

 

 

هزینه پذیرایی در غرفه نمایشگاهی در اغلب مواقع زیاد است.

در غرفه نمایشگاهی خود باید انواع شکلات، شیرینی، چای، قهوه و نوشیدنی‌های سرد را داشته باشید تا با توجه به ذائقه بازدیدکنندگان بتوانید از آنها پذیرایی کنید. البته این پذیرایی تنها مخصوص افرادی است که وارد غرفه می‌شوند و قصد انجام مذاکرات تجاری را دارند.

 

 

 

 

غرفه سازی

 

آخرین هزینه‌ای که شاید بیشتر شرکت‌ها آن در غرفه نمایشگاهی خود نداشته باشند مربوط به جوایز و قرعه‌کشی‌ها است .

اگر می‌خواهید برای مدتی یکی از شلوغ‌ ترین غرفه‌های نمایشگاه را داشته باشید بهتر است . یک مسابقه یا قرعه‌کشی برگزار کنید .

البته قرعه‌کشی هزینه بسیار زیادی دارد و تنها در صورتی می‌توانید موفق باشید که از تجمع بازدیدکنندگان در مقابل غرفه نمایشگاهی خود استفاده درست کنید .

 

 

 

 

در صورت نیاز به مشاوره آنلاین در تلگرام کلیک کنید

 

 

تهران برندینگ