طراحی وب سایت آرایشی فرزانه سلطانی به صورت کاملاً ریسپانسیو و واکنشگرا اجرا شده تا این وب سایت در تمامی پلتفرم ها به صورت استاندارد اجرا شود .

وب سایت دارای پنل مدیریت کاملاً داینامیک می باشد و با توجه به حوزه فعالیت مجموعه و رنگ های سازمانی در وب سایت لحاظ شود و وب سایت دارای روحی هنری و دارای افکت های جذاب باشد و نمونه کار ها و خدمات ارائه شده توسط مجموعه کاملاً به نمایش درآید .

تکنولوژی و زبان های برنامه نویسی وب استفاده شده:

آدرس وب سایت : www.farzanehsoltani.com

در مورد این پروژه

طراحی وب سایت آرایشی فرزانه سلطانی

طراحی وب سایت آرایشی فرزانه سلطانی میکاپ آرتیست عروس و پیگمنتر آرایش های دائمی

بهینه سازی وب سایت برای سئو (SEO ) نیز برای این وب سایت صورت گرفته که در کلمه ” میکروبلیدنگ ” در صفحه اول گوگل قرار گرفته است.

نظر و توضیحات مشتری در رابطه با پروژه ایشان

دیدگاه خانم فرزانه سلطانی درباره پروژه
خانم فرزانه سلطانی
مدیر مجموعه

از جمله اولویت هایی که برای من وجود داشت این بود که وب سایت از سرعت لود شدن بالایی برخوردار باشد و فضای وب سایت کاملا ساده بوده و تم وب سایت مشکی باشد. از سویی دیگر به راحتی دیده شدن آن در موبایل و تبلت برای من از اهمیت بالایی برخوردار بود که البته همان شد که می خواستم.

یکی دیگر از نکته هایی که در طراحی وب سایت برایم مهم بود موزیک داشتن وب سایت حین مشاهده وب سایت بود. و نکته دیگر این که می خواستم با هر کلیک در منو سایت صفحه ای جدید باز نشود و تمامی محتوا ها در همان یک برگه انجام شوند.

از تیم تهران برندینگ و به خصوص قسمت طراحی وب سایت تشکر ویژه ای دارم چرا که دقیقا تمامی نکات را پیاده کردند و وب سایتی مدرن، بهینه، سریع و کاملا رسپانسیو برای من طراحی کردند.

کمی درباره خانم فرزانه سلطانی بدانیم

میکاپ آرتیست ، فرزانه سلطانی با 14 سال تجربه تخصصی در حوزه آرایش و پیرایش و زیبایی همواره تلاش می کند با کادر مجرب، دانش به روز و تکنیک های جهانی، بالاترین سطح کیفیت و خدمات را به مشتریان دوست داشتنی خود ارائه دهد. کسب عناوین متعدد مدیریتی و خدماتی نشان از همین امر است، اولویت او همیشه کیفیت و حال خوب مشتریان است. کادر متخصص فرزانه سلطانی با سالها تجربه و گذراندن بالاترین سطح آموزشها همواره مشاور و همیار شما عزیزان هستند.

مشاور زیبایی و میکاپ

فرزانه سلطانی طی جلسه مشاوره ای که با عروس خود دارد سلایق و نقطه نظرات عروس را ثبت نموده و حتی به رویاهایی که در نوجوانی هر دختری از عروس برای خود در سر می پروراند توجه می نماید و با بررسی استایل عروس و داماد طراحی ویژه ایی برای میکاپ روز عروسی در نظر گرفته و با این طراحی زیبایی های عروس را پررنگتر و با گریم اشکالات را از بین می برد. تیم حرفه ای فرزانه سلطانی ، رویاهای عروس را به واقعیت تبدیل کرده و خاطره ای زیبا و فراموش نشدنی را در ذهن عروس و داماد ثبت می نماید.

خانم آیدا عدالت جو و سوگند خزایی که از کارآموزان خانم فرزانه سلطانی می باشند، نزد ایشان دوره های تخصصی میکاپ را آموزش دیده و هم اکنون در کنار کار میکاپ، هاشور ابرو و کاشت مژه نیز انجام می دهند. تیم خانم سلطانی تیم 3 نفره ای می باشد که تلاش آنها بر این است در زمینه زیبایی چهره بهترین خدمات را به بانوان عزیز ارائه دهند.