طراحی وب سایت مرکز میکروپیگمنتیشن و زیبایی به صورت کاملاً ریسپانسیو و واکنشگرا اجرا شده تا این وب سایت در تمامی پلتفرم ها به صورت استاندارد اجرا شود

وب سایت دارای پنل مدیریت کاملاً داینامیک می باشد و با توجه به حوزه فعالیت مرکز و رنگ های سازمانی در وب سایت لحاظ شود و وب سایت دارای روحی هنری و دارای افکت های جذاب باشد و نمونه کارها و خدمات ارائه شده توسط مرکز زیبایی کاملاً به نمایش در آید.

 

تکنولوژی و زبان های برنامه نویسی وب استفاده شده:

dosi-dev

آدرس وب سایت : nooratebmp.com

در مورد این پروژه

طراحی وب سایت مرکز زیبایی نوراطب

طراحی وب سایت مرکز میکروپیگمنتیشن و زیبایی

بهینه سازی وب سایت برای سئو (SEO ) نیز برای این وب سایت صورت گرفته که در کلمه ” هاشور ابرو ”     ” هاشور لب ” ”میکروپیگمنتیشن”  ” میکروپیگمنتیشن ابرو”  ” میکروپیگمنتیشن لب”  ” میکروپیگمنتیشن خط مژه”  ” ترمیم هاشور ابرو”   ” بهترین روش هاشور ابرو”   در صفحه اول گوگل قرار گرفته است.

نظر و توضیحات مشتری در رابطه با پروژه ایشان

دیدگاه خانم رئیسی درباره پروژه
سرکار خانم رئیسی
مدیر مرکز میکروپیگمنتیشن و زیبایی نوراطب

مرکز زیبایی ما حدود 4 سال است که وب سایت دارد و پیش از این تنها قسمت مربوط به سئو و بهینه سازی وب سایت را شرکت تهران برندینگ انجام می داد که فیدبک بسیار بالا و خوبی را برایمان بوجود آورد.

و این مساله باعث شد که با شرکت تهران برندینگ در رابطه با طراحی وب سایت مان مشورت کنیم و از متخصصینش بخواهیم که طراحی آن را تغییر دهند چرا که طراحی خوبی نداشتیم و کاملا قدیمی بود.

در ابتدا نیازهایمان از ظاهر سایت را با شرکت تهران برندینگ بازگو کردیم. اولین موردی که برای ما اهمیت داشت این بود که هر صفحه طراحی و چینش مخصوص به خودش را داشته باشد. و قابل تغییر کردن باشد.

دومین مورد این بود که وب سایت در موبایل و تبلت به راحتی قابل نمایش باشد و ظاهرش بهم نریزد و همین طور سرعت وب سایت از استاندارد خوبی برخوردار باشد

یکی دیگر از موردهایی که می خواستیم این بود که یکپارچگی در تمامی صفحات وب سایت [ توضیحات: برای این منظور تمامی صفحات unity (یکپارچه سازی المانهای مختلف وب سایت و هماهنگی آن ها باهم) را دارا هستند ] رعایت می شود به همین دلیل بود که تمامی عکاسی ها را به شرکت تهران برندینگ سپردیم تا یکپارچگی در تصاویر نیز رعایت شود.

از طرفی به این دلیل که خدمات ارائه شده توسط مرکز ما زیاد است می خواستیم که وب سایت خیلی بیش از حد برای معرفی خدمات اسکرول نشود.

[توضیحات: تیم تهران برندینگ برای برطرف کردن این نیاز به این راه حل اندیشید که تمامی خدمات می توانند در یک تصویر و با داشتن انیمیت های خاصی معرفی شوند]

و در آخر نکته ای که وجود داشت این بود که ما در طراحی وب سایت مان به دنبال طراحی خاص بودیم تا امضای مجموعه ما بشود که همین طور هم شد و انیمیت هایی که تیم تهران برندینگ برای وب سایت مان طراحی کرد باعث خاص شدن وب سایت مرکز زیبایی ما در بین دیگر مراکز زیبایی دیگر شد.

در آخر از تیم تهران برندینگ به خصوص قسمت طراحی وب سایت و عکاسی صنعتی کمال تشکر را دارم که با رعایت تمامی نکات ما را به هدفی که داشتیم رساندند و تمامی نیاز هایی که داشتیم را برطرف کردند.

کمی درباره نوراطب بدانیم

مرکز میکروپیگمنتیشن و زیبایی نوراطب

جوانی و زیبایی آرزوی دیرینه انسان بوده است و از دیرباز انسان به دنبال یافتن راز جوانی و زیبایی و دستیابی به اکسیر جوانی بوده است. یکی از شاخه های علم و تکنولوژی که در این سالها پیشرفت زیادی داشته است , پوست و زیبایی می باشد, به گونه ای که دیگر آرزوی جوان ماندن و زیبایی به امری در دسترس مبدل گشته است. به همین سبب مرکز زیبایی نوراطب بر آن شد تا با مهیا کردن مکانی سرشار از آرامش و صمیمیت نزدیک شما و در کنارتان شما را در دستیابی به این امر یاری دهد.

خدماتی که این مرکز ارائه می دهد شامل خدمات میکروپیگمنتیشن ( میکروپیگمنتیشن ابرو،  هاشور ابرو، میکروپیگمنتیشن خط چشم، میکروپیگمنتیشن خط مژه، میکروپیگمنتیشن لب )

شبیه سازی موی سر، پوشش لکهای ناشی از ویتیلیگو، ترمیم هاله سینه، خدمات پوست و مو و جوانسازی، جوان سازی لب، میکرونیدلینگ، اصلاح معایب صورت، میکروبلیدینگ ابرو و هاشور میکروبلیدینگ ابرو

به همین منظور برترین تجهیزات و فناوری های نوین مطرح پوست و زیبایی را بر طبق استانداردهای FDA و وزارت بهداشت و درمان گرد هم آورده و جمعی از مجربترین پزشکان و متخصصان زیبایی را برای رساندن شما به آنچه ایده آلتان است به همکاری گرفته اند و تخصص و تعهد را همواره سرلوحه کار خود قرار داده اند.