استراتژی مهم تبلیغاتی در غرفه نمایشگاهی

استراتژی مهم تبلیغاتی درغرفه نمایشگاهی

استراتژی مهم تبلیغاتی در غرفه نمایشگاهی

در اینجا درباره هدایای تبلیغاتی صحبت خواهیم کرد و استراتژی تبلیغات را در چند نکته بیان خواهیم نمود . با ما همراه باشید.

مشتری می‌خواهد جذاب‌ترین اشانتیون نمایشگاه‌های تجاری را داشته باشد؛

اما باید از آنها پرسید «می خواهید اشانتیون‌ها برایتان چه کاری انجام دهند؟» محصول تبلیغاتی بدون هدف فقط هزینه ای بی ارزش است.

آنها را هر آنچه که بنامید، مانند هر چیز دیگری در بودجه غرفه سازی نمایشگاه تان باید ارزشش ثابت شده باشد و میزان ملموسی از سرمایه را برگرداند. حتی قبل از اینکه به کاتالوگ یا وب سایت لیست کامل اقلام مارک دار نگاهی بیندازید، استراتژی خود و چگونگی جا دادن آنها در برنامه تبلیغاتی غرفه سازی را تعیین کنید. آیا هدف تان تشکر از شرکت کنندگان برای تماشای سخنرانی یا نسخه نمایشی است و یا می‌خواهید با نشان دادن لوگوی شرکت نسبت به نام تجاری آگاهی ایجاد کنید و یا اینکه می‌خواهید هنگام خرید، یک یادگاری به مشتری بدهید تا روی میزش بگذارد؟

استفاده از این  موارد برای ذخیره پول و برنامه ریزی برای هزینه‌های پنهان شما را در رسیدن به اهداف تان در غرفه سازی کمک خواهد کرد.

غرفه سازی
غرفه سازی

زودتر سفارش دهید

برای خرید اقلام تبلیغاتی خود تا آخرین لحظه غرفه سازی صبر نکنید و ریسک پرداخت هزینه‌های مربوط به تولید عجولانه را به عهده نگیرید چراکه می‌تواند هزینه هایتان را به بیش از دو برابر افزایش دهد. این موضوع برای هر آنچه که لوگو شرکت خود را روی آن قرار می‌دهید، از لباس کارکنان غرفه نمایشگاهی گرفته تا کیت درایوهای فلش صدق می‌کند. سفارش زود هنگام  به شما زمان می‌دهد در صورتی که کالای مورد نظرتان موجود نباشد، با دقت بتوانید گزینه دیگری را تا قبل از غرفه سازی انتخاب کنید.

غرفه سازی
غرفه سازی

فله ای خرید کنید !!!

به عنوان یک قاعده کلی، خرید حجم بیشتر محصولات تبلیغاتی، کاهش هزینه‌ها را به هم راه دارد. کل برنامه نمایشگاه خود را برای سال جاری یا برای یک کمپین بازاریابی در نظر بگیرید و نه صرفا غرفه سازی را، میزان اشانتیون‌های مورد نیاز برای خرید کلی را تخمین بزنید .

غرفه سازی
غرفه سازی

قیمت‌های متفاوت را جویا شوید.

اجازه دهید فروشندگان بدانند که در حال گرفتن قیمت‌ها هستید و بهترین قیمت خود را نیز پیدا کنید.

به جای برآورد ساده، از فروشندگان بخواهید تمام هزینه‌ها را اعلام  کنند و شما نیز هزینه حمل و  نقل را برآورد کنید.

غرفه سازی
غرفه سازی

درباره هزینه‌ها مذاکره کنید.

هیچ وقت ضرر ندارد بپرسید که آیا میتوانید هزینه‌های اضافی تولید ، آرم دیجیتالی ، سفارشات عجله ای و یا 3 تا 5 درصد هزینه سهولت برای پرداخت با کارت اعتباری را کاهش داد و یا حذف کرد ؟ اگر نخواهید ، میتوانید پرداخت نکنید

غرفه سازی
غرفه سازی

پیام خود را کلی ارائه دهید .

لوگو و یا نام یک برنامه خاص را روی محصولات قرار ندهید، مگر در مواردی که مطمئن هستید تمام اشانتیون‌های خود را در یک نمایشگاه توزیع می‌کنید. پیام خود را کلی با نام شرکت، آرم، شعار، نام محصول، آدرس، یا شماره تلفن ارائه دهید. به این ترتیب، شما می‌توانید اشانتیون‌های باقیمانده را در غرفه نمایشگاهی خود در غرفه سازی آینده استفاده کنید، آنها را به افراد ویژه که نتوانستند در نمایشگاه حاضر شوند ارسال کنید، به مشتریانی که برای نخستین بار شرکت کرده اند پاداش دهید، یا در نمایشگاه بعدی آنها را توزیع کنید.

غرفه سازی
غرفه سازی

در انتخاب مشتریان دقیق باشید.

اگر هدف از بازاریابی در غرفه نمایشگاهی دیدار با مشتریان یا یک گروه خاص از افراد است، سعی کنید هدایای با کیفیت بالایی را برای این شرکت کنندگان واجد شرایط تهیه کنید، نه افراد عادی که برای گرفتن کالاهای مجانی به غرفه نمایشگاهی سر می‌زنند. به این ترتیب هزینه‌های کلی کاهش می‌یابد و می‌توانید چیز با ارزش‌تری را به مخاطبان هدف خود بدهید که واقعا می‌خواهید آنها را نگه دارید.

غرفه سازی
غرفه سازی

هزینه‌های پنهان را شناسایی کنید .

تمام هزینه‌های مرتبط با اقلام را پیدا و تک تک همه را فاکتور کنید، ذخیره سازی و هزینه تحویل در محل با برنامه ریزی ضعیف، هزینه کل را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد

غرفه سازی
غرفه سازی

اقلام را به نمایشگاه انتقال دهید .

اگر فروشنگان اقلام را در بسته بندی‌های کوچک به نمایشگاه می‌فرستند .

باید انتظار داشته باشید که کارتن‌ها به صورت جداگانه تخلیه خواهند شد.

به این معنی که فیش مستقل دریافت نمی‌کنید و برای هر بسته هزینه ای جداگانه محسوب خواهد شد.

از فروشنده بخواهید اقلام به مرکز هتل انتقال داده شوند.

هتل‌ها ممکن است هزینه تحویل هر بسته را نسبت به اندازه و وزنش دریافت کنند که بس  یار ارزان‌تر از هزینه‌های سالن‌های تجاری است.

شرکت تهران برندینگ

شرکت طراحی سایت تهران برندینگ

 

تهران برندینگ