شرکت تبلیغاتی تهران برندینگ

WE ARE TB TEAM

شرکت پایتخت نمانام سازان با نام تجاری شرکت تهران برندینگ فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ در زمینه : چاپ ، بسته بندی ، تبلیغات ، طراحی ساخت تیزر و ساخت غرفه نمایشگاهی و چندین سال سابقه عکاسی صنعتی ، غرفه آرایی ، دکوراسیون داخلی و همچنین پیشرو در زمینه طراحی وب سایت با اتکا به هنر و خلاقیت پرسنلی توانمند ، قدمی نو در عرصه تبلیغات با دید و نگاهی متفاوت آغاز نمود. شرکت تهران برندینگ جزو انگشت شماری از شرکت هایی می باشد که کلیه خدمات فوق را در قالب یک تیم واحد در کنار هم گرد آورده است . سرلوحه ما ، انجام کلیه امور فوق با دقت ، ظرافت و نظم بوده که با نظارت مستقیم مدیریت مجموعه انجام می پذیرد .

رسالت تیم تهران برندینگ ایجاد محیط و خلق سازه ای پویا و خلاقانه و حال خوب و حس سربلندی است…

هسته اولیه شرکت تبلیغاتی تهران برندینگ توسط آقای مهیار تهرانی ( اسکرام مستر از انگلیس ، مدیریت کسب و کار MBA ، کارشناس ایمنی حین کار HSE ، فارغ التحصیل رشته های گرافیک و مهندسی کامپیوتر ) شکل گرفت . تلفیق تجربیات چندین ساله  ایشان در مدیریت کسب‌و‌کار و فن‌آوری‌های نوین و نیز تحلیل و شناخت فرصت‌های موجود در زمینه بازاریابی ، موجب گردید تا حوزه خدمات زیبایی پزشکی را به‌عنوان اولین بازار تخصصی خود انتخاب نماید .

خدماتی که ایشان در مسیر بازاریابی در زمینه پزشکی-زیبایی انجام دادند نظیر:

طراحی و اجرا غرفه نمایشگاهی/خدمات چاپ و بسته بندی و طراحی گرافیکی/طراحی و بهینه سازی وب سایت/عکاسی صنعتی و تبلیغاتی و همچنین محیطی بوده است.

شرکت تبلیغاتی تهران برندینگ در طی سال‌های اولیه فعالیت خود با تمرکز بر خدمات و توانایی های تیم، خدمات متنوع و ارزشمندی را به شرکت‌های تجهیزات پزشکی وزیبایی، همچنین پزشکان متخصص ارائه داد.

از جمله این خدمات می‌توان به تدوین و پیاده‌سازی برنامه استراتژیک، تدوین برنامه جامع بازاریابی، ایده پردازی و اجرای فعالیت‌های ارتباطی و روابط عمومی، طراحی و پیاده‌سازی و مدیریت دارایی‌های دیجیتال (وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی و…) و همچنین طراحی و مدیریت هویت سازمانی و برند سازی شخصی پزشکان اشاره نمود

 

از زبان مشتریان

برترین شرکت طراحی

کاربردهای رایج طراحی گرافیک در شرکت های تبلیغاتی شامل هویت (لوگو و نام تجاری) ، انتشارات (مجلات، روزنامه‌ها و کتاب‌ها) ، تبلیغات (چاپ، پوسترها، بیلبوردها) ، گرافیک وب‌سایت، علائم و بسته‌بندی محصولات است. به عنوان مثال، بسته‌بندی محصول ممکن است شامل یک لوگو و یا دیگر آثار هنری، متن‌های سازمان‌یافته و عناصر طراحی خالص از جمله عکس‌ها، اشکال و رنگ باشد که ساختار متحد قطعه را شکل می‌دهند.

علی اسکندری – مدیر عامل شرکت آمیا
تیم تهران برندینگ

تیم تهران برندینگ با تجربیات و توانمندی‌های خود اقدام به توسعه بازار نمود و ارائه خدمات وب سایت/ غرفه سازی نمایشگاهی / عکاسی صنعتی و تبلیغاتی و آثار گرافیکی همراه با چاپ و بسته بندی به شرکت های صنعتی و غذایی / محصولات لوکس و تجارت الکترونیک را به بازارهای تخصصی خود افزود .

مأموریت

مأموریت ما در شرکت تهران برندینگ ارائه مشاوره و پیاده‌سازی راه‌کارهای اثربخش توسعه کسب‌و‌کار برای سازمان‌های پیشروی کشورمان با اعتقاد به ارزش‌آفرینی و تکیه بر به‌روزترین و خلاقانه‌ترین ایده‌ها و ابزارهای بازاریابی در کنار بهره‌مندی از متخصصان توانمند و فن‌آوری‌های نوین است .

اصول ارزشی

نوآوری و اعتقاد به کاربری روش‌های علمی و فن‌آوری‌های ‌روز
خلاقیت به‌عنوان عنصر کلیدی ایجاد تمایز
اعتقاد به کار تیمی و تصمیم‌گیری بر اساس خرد جمعی
ارزش‌آفرینی و تعهد به جامعه
احترام به حقوق مشتری و ارزش افزایی برای تمامی ذی‌نفعان
اعتقاد به سرمایه‌های انسانی به‌عنوان مهم‌ترین سرمایه و عامل اصلی رشد و تعالی سازمان

چشم‌انداز

شرکت غرفه سازی نمایشگاهی تهران برندینگ با اعتقاد به نوآوری ، ارزش‌آفرینی و تلاش روزافزون به دنبال کسب جایگاهی اثربخش در توسعه کسب‌و‌کارهای کشورمان و درنتیجه بهبود کیفیت زندگی مردم هستیم و در این راه باور داریم که رتبه اول سازمان‌های خدمات بازاریابی را به دست می‌آوریم.