تصویر
ساخت

گیت و تونل ضدعفونی کننده تهران برندینگ

تونل های ضدعفونی کننده تهران برندینگ در 4 مدل و کاربرد متفاوت می باشد

 

گیت – تونل ضد عفونی کننده تایپ 1 (اقتصادی و بهره برداری سریع)

در این مدل (مدل خانگی) گیت ها یا تونل ضدعفونی کننده از نازل ها و شلنگ های پلاستیکی برای پاشش مواد ضدعفونی کننده استفاده می شود. این مدل بیشتر برای داخل فضای منزل و یا محل کار در ابتدای ورودی درب واحد کارآمد است. کلیه نازل ها و شلنگ ها داخل داکت پلاستیکی روی دیوار نصب می شوند. مخزن مورد استفاده 90 لیتری می باشد. برای خاموش و روشن کردن موتور در مدل تایپ 1 از یک کلید دستی می استفاده می شود که این کلید می تواند در هرجا بنا به خواست مشتری نصب گردد.
در این مدل برای ضدعفونی کردن کف کفش نیز یک حوضچه که محلول ضد عفونی داخل آن ریخته می شود تعبیه شده است.

 

گیت – تونل ضدعفونی کننده تایپ 2 (کارآمد و اقتصادی نسبت به کارایی)

در این مدل، یک محفظه به شکل تونل در نظر گرفته شده تا فرایند ضدعفونی در یک فضای بسته روی شخص انجام پذیرد.
این مدل از تونل ضدعفونی بیشتر برای ورودی مغازه ها، رستوران ها، بانک ها و اماکن پر رفت و آمد که بدلیل نداشتن دیوار و راهرو ورودی، امکان استفاده از گیت تایپ 1 را ندارند، مناسب استفاده می باشد. مواد و متریال مورد استفاده در این مدل همگی از جنس مرغوب و درجه یک می باشند. این مدل گیت ها می توانند هم به صورت دستی، کلید دار مانند تایپ 1 باشند و هم می توانند دارای سنسور حساس به حرکت و قطع کن اتومات باشند که بنا به درخواست مشتری هر 2 مدل روی هر دو تونل ضدعفونی کننده قابل اجرا می باشند.

 

گیت ضدعفونی کننده لوکس (زیبا، خاص و منحصر به فرد)

این مدل تونل ضدعفونی ، بسیار مناسب برای پاساژها و مکان هایی که فضای ورودی بزرگی دارند قابل استفاده می باشد. تونل ضدعفونی تهران برندینگ کاملا منحصر به فرد می باشند و از متریال های کاملاً سفارشی استفاده می شوند. نازل های مورد استفاده در این مدل از جنس استیل بوده که انحصاراً توسط شرکت تهران برندینگ، برای این مدل از تونل ضدعفونی طراحی و تولید شده است. نورپردازی مورد استفاده در تونل لوکس ، پشت پلکسی ها می باشند که جلوه و زیبایی ویژه ای به تونل می دهد. یکی از مزیت های این گیت ها زیبایی آن است که شخص مراجعه کننده حتی برای کنجکاوی و دیدن فضای داخل گیت، از آن عبور می کند. این گیت ضدعفونی کننده همچنین می تواند به عنوان سمبلی برای زیبایی بخشیدن به فضای جلوی پاساژها و یا حتی بلوک های مسکونی مورد استفاده قرار گیرد.