چگونه اندازه مناسب غرفه را انتخاب کنیم

اندازه مناسب غرفه

چگونه اندازه مناسب غرفه را انتخاب کنیم

غرفه سازی نمایشگاهی

طراحی غرفه نمایشگاهی

نخستین نکته‌ای که در طراحی غرفه نمایشگاهی باید بدانید متراژ غرفه نمایشگاهی است. همیشه برای ارائه محصولات خود نیازمند آن هستید تا یک غرفه نمایشگاهی آراسته داشته باشید و فضا برای غرفه سازی از هر چیز دیگری مهم‌تر است، به همین دلیل همیشه باید متراژ غرفه نمایشگاهی را به‌عنوان یک نکته کلیدی گوشه ذهن خود داشته باشید. در ادامه مهم‌ترین نکاتی که باید پیش از انتخاب متراژ در نظر بگیرید را برای شما آورده‌ایم :

نخستین نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید میزان هزینه‌ای است که می‌خواهید برای غرفه سازی و حضور در نمایشگاه بکنید. متراژ خود را با توجه به هزینه غرفه سازی به گونه‌ای انتخاب کنید که بتوانید برای طراحی غرفه نمایشگاهی و خرید وسیله نیز خرج کنید. برخی از شرکت‌ها بخش اعظم بودجه خود را برای خرید یک غرفه نمایشگاهی بزرگ هزینه می‌کنند، در حالی که دیگر سرمایه‌ای برای غرفه‌آرایی و خرید وسیله نخواهند داشت و محکوم به شکست می‌شوند .

غرفه سازی نمایشگاهی

نکته دوم کسب اطلاعات کافی از تعداد بازدیدکننده و مشارکت‌کننده در نمایشگاه و جذب تعدادی از آنها و داشتن فضای مناسب برای ورود یا مذاکره‌ است که در محاسبه فضای غرفه نمایشگاهی مهم به شمار می‌رود. به‌طور حتم یک بخش به عنوان محلی برای امضای قرارداد یا داشتن جلسات برای خود در غرفه سازی در نظر بگیرید. با این‌کار شما احترامی خاص به فرد موردنظرتان گذاشته‌اید و آنها نیز بیشتر ترغیب به مذاکره با شما خواهند شد .

غرفه سازی نمایشگاهی

تعداد کارکنان غرفه نمایشگاهی را در نظر بگیرید و اگر قصد دارید از بیش از ۳ نفر برای اداره غرفه نمایشگاهی خود استفاده کنید باید غرفه‌ای بزرگ اختیار کنید تا شلوغی درون محوطه بازدیدکنندگان و مخاطبان شما را دچار سردرگمی نکند. بسیاری از شرکت‌ها یک غرفه ۱۵ متری اجاره می‌کنند و همراه با ۵ نفر برای اداره آن به نمایشگاه می‌روند، در صورتی که در این وضعیت مخاطبان نمی‌دانند با چه کسی صحبت کنند و به‌طور معمول چنین غرفه‌های شلوغی مخاطب کمتری دارند .

اندازه محصولاتی که می‌خواهید در نمایشگاه رونمایی کنید یا به نمایش بگذارید را در نظر بگیرید .

اگر شما شرکت تولید‌کننده قطعات رایانه‌ای و ریزپردازنده‌ها هستید داشتن غرفه نمایشگاهی ۱۵ متری هم می‌تواند محوطه‌ای مناسب برای ارائه کار شما باشد اما اگر مانیتور و سخت‌افزار بزرگ رایانه را به فروش می‌رسانید این متراژ کمی مشکل‌ساز خواهد بود .

گروه تهران برندینگ با مشاوره تبلیغاتی در مورد این قبیل راهکارها آماده پاسخگویی به شما عزیزان در مورد سوالات غرفه سازی و تبلیغات آن می‌باشد.

 

 

تهران برندینگ