ویژگی شرکت غرفه سازی

exhibition-tehranbranding24

 

غرفه سازی نمایشگاهی و به طور کلی غرفه داشتن در یک نمایشگاه یکی از بالاترین امتیازاتی است که هر کمپانی می تواند برای ارائه خدمات و یا محصول خود و حتی تامل با دیگر کمپانیان رقیب داشته باشد.

پس در اینجا برای تاثیر هرچه بیشتر باید بهترین طراحی برای غرفه نمایشگاهی صورت بگیرد تا غرفه نمایشگاهی بتواند به درستی پیام کمپانی خود را به مخاطبانش برساند و در جذب هرچه بیشتر مشتری به شما کمک کند.

پس ظاهر و طراحی غرفه نمایشگاهی از بالاترین اهمیت برخوردار است و این کار باید توسط تیم متخصص خود انجام شود. اگر هنوز شکی در این مورد دارید پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله اهمیت طراحی و معماری غرفه های نمایشگاهی است.

به هر حال شما هرگز از اینکه کاری را به متخصص اش سپردید ضرر نمی کنید و این کار برای شما مطمئنا صرفه اقتصادی خواهد داشت و در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد و سود پنهان را برای شما برآورده می کند.

به این صورت که غرفه نمایشگاهی شما با طراحی ای که توسط تیم متخصص شرکت غرفه سازی انجام شده، جذب مشتری بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد و یک مزیت رقابتی برای کمپانی شما محسوب می شود.

ایده های نوین در طراحی باعث جذب مشتریان می شود. و توجه هر فرد را به خود جذب می کند.

برای ثبت سفارش ساخت یک غرفه نمایشگاهی توسط شرکت غرفه سازی یکسری مراحل باید طی شوند

 

exhibition-tehranbranding23exhibition-tehranbranding22exhibition-tehranbranding21exhibition-tehranbranding20exhibition-tehranbranding19exhibition-tehranbranding18exhibition-tehranbranding29

شناخت مشتری

در ابتدا شرکت غرفه سازی به شناخت کامل مشتری می پردازد که حوزه فعالیت آنها، مشتریان هدف و خدماتی که ارائه می دهند چیست و اگر از جمله شرکت های تولیدی محسوب می شوند چه محصولی را ارائه می کنند و مشتریان هدف آنها چه کسانی هستند.

exhibition-tehranbranding1

نیازسنجی

مرحله بعدی مرحله نیازسنجی است، در این مرحله نیازهای مشتری که در ساخت غرفه نمایشگاهی به آنها برخورد خواهد کرد  توسط شرکت غرفه سازی لیست می شود. و در قالب یک لیست در اختیار شرکت غرفه سازی قرار می گیرد. در فرم نیازسنجی تمامی موارد به صورت واضح مشخص می شود، یکی از این موارد وسایلی که مشتری برای غرفه نمایشگاهی خود می تواند از شرکت غرفه سازی اجاره کند، مانند مبلمان غرفه، LCD ها، آب سردکن و … مشخص خواهد شد. همچنین در فرم نیازسنجی بودجه ای که مشتری برای این کار اختصاص داده است مشخص می شود. بعد از اینکه نیازها شناخته شد به طور کامل لیست می شوند و در اتاق فکری که در شرکت غرفه سازی تشکیل می شود درباره طرح نهایی غرفه تصمیم گیری می شود.

exhibition-tehranbranding2

اتاق فکر

در اتاق فکر شرکت غرفه سازی تیم طراحی از جمله طراح صنعتی، و مدیرعامل باهم به بحث و تبادل نظر می پردازند و با کمک گرفتن از معماری های روز طرحی را با توجه به نیازها مشخص می کنند.

exhibition-tehranbranding3

طرح اولیه (sketch)

بعد از انتخاب طرح توسط تیم طراحی و دریافت تاییدیه از سمت مدیرعامل شرکت غرفه سازی Sketch (طرح اولیه) طرح زده می شود و در اختیار مشتری قرار می گیرد. پس از بررسی مشتری اگر ایراداتی وجود داشته باش و یا به طور کل طرح مورد پسند واقع نشوند شرکت غرفه سازی دوباره اتاق فکر خود را تشکیل می دهد و طرح دیگری ارائه می گردد

exhibition-tehranbranding4

طرح 3D

در آخر پس از این که تاییدیه طرح اولیه از مشتری دریافت شد، با استفاده از نرم افزار 3D MAX، طرح اولیه توسط تیم طراحی شرکت غرفه سازی به صورت 3D پیاده سازی می شود و نمونه 3D طرح آماده می شود. در نمونه 3D نمای غرفه نمایشگاهی کاملا قابل مشاهده است. در فایل 3D شما دقیقا تصویری را می بینید که بعدا از غرفه پیاده سازی شده نیز خواهید دید. نمای 3D دقیقا نمای واقعی غرفه نمایشگاهی را به شما نشان خواهد داد. فایل 3D نیز همانند طرح اولیه در اختیار مشتری قرار می گیرد و در صورت وجود هرگونه اصلاحاتی، طرح اصلاح می شود و پس از دریافت تاییدیه نهایی از مشتری، طرح وارد فاز بعدی می شود.

exhibition-tehranbranding5

Plan طرح

در مرحله بعدی plan ( برش افقی فرضی از غرفه نمایشگاهی به طوری که تمام جزئیات را بتوان مشاهده کرد )طرح توسط تیم طراحی شرکت غرفه سازی کشیده می شود و پس از دریافت تاییدیه plan توسط مدیرعامل شرکت غرفه سازی ، پروژه وارد فاز اجرایی می شود.

exhibition-tehranbranding6

نظارت و اجرا

در فاز اجرایی پروژه تیم اجرایی شرکت غرفه سازی مشغول ساخت غرفه نمایشگاهی می شوند. فرآیند ساخت غرفه نمایشگاهی تحت نظارت کامل تیم طراحی شرکت غرفه سازی انجام می گیرد. در پایان زمان نمایشگاه،  مشتری، غرفه نمایشگاهی را به تیم اجرایی شرکت غرفه سازی تحویل می دهد و تیم اجرایی موظف به جمع آوری غرفه نمایشگاهی و تمامی وسایل آن می باشد.

exhibition-tehranbranding28

شرکت تهران برندینگ تمامی مراحل ذکر شده را برای شما انجام خواهد داد و شما را در معرفی هرچه بهتر کسب و کارتان همراهی خواهد کرد.

 

شرکت تهران برندینگ

شرکت طراحی سایت تهران برندینگ

تهران برندینگ