ساخت غرفه نمایشگاهی

ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی 

عواملی که در طراحی غرفه نمایشگاهی وثرند:

برای طراحی غرفه نمایشگاهی ارزان ، نیاز به این است که از المان های کمتری در طراحی غرفه نمایشگاهی استفاده شود. همچنین مطلوب است که در طراحی غرفه نمایشگاهی ارزان ، سازه هایی استفاده شود که پیچیدگی کمی داشته باشند که طراحی و اجرای آن سنگین و هزینه بر نباشد.

بر این اساس قیمت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی به پارامترهای متریال و سازه های سبک و کمترین استفاده از لایت باکس ها و دیواره ها بستگی دارد. بدیهیست که هرچه این المان ها و سازه ها سنگین تر و پیچیده تر باشند، قیمت اجرای غرفه نمایشگاهی بیشتر، و هرچه این المان ها کمتر باشند، قیمت غرفه نمایشگاهی ارزان تر می شود.

طراحی غرفه نمایشگاهی ارزاناستفاده از ورق های نئوپان در غرفه نمایشگاهی به نسبت ورق های دیگر بیشتر است چرا که ساره های غرفه نمایشگاهی بعد از اتمام دوره نمایشگاه، تخریب می شوند. البته شایان ذکر است که استفاده از متریال نئوپان مشروط به بتونه کاری و نقاشی می باشد و این امر روند ساخت و ساز را کمی کند می کند ولی چون متریال ارزانی می باشد، توجیه اقتصادی برای شرکت ها دارد. البته مشارکت کننده هایی هستند که شکل ظاهری غرفه نمایشگاهی برایشان مهم بوده و ترجیح آنها این است که از متریالی غیر از نئوپان در غرفه نمایشگاهی استفاده کنند. این متریال شامل: ورق های ام دی اف، ورق های لترون، ورق های های گلاس و … می باشد. همانطور که در بالا توضیح داده شد، ارزان ترین متریال، نئوپان می باشد که اگر مشارکت کننده ای متریالی غیر از نئوپان در غرفه نمایشگاهی خود استفاده کند، طبیعتاً قیمت غرفه نمایشگاهی ارزان نخواهد بود و بسته به نوع طرح و پیچیدگی آن، قیمت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی گرانتر می شود.

شرکت تهران برندینگ برای مشتریانی که غرفه سازیشان را با این مجموعه انجام دهند، هزینه طراحی غرفه نمایشگاهی را بصورت رایگان انجام می دهد.

برای مشاهده قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی روی این لینک کلیک کنید.

برای سفارش غرفه نمایشگاهی خود می توانید روی این لینک کلیک کنید و با همکاران ما در ارتباط باشید.

tehranbranding