غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی

طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی :طراحی و تولید غرفه های نمایشگاهی به عنوان یکی از موثرترین ابزار تبلیغات در معرفی واحد های تولیدی و خدماتی و امکان ایجاد تعامل و رقابت سازنده همواره مورد تاکید سیاست گذاران کلان اقتصادی در سطح ملی و بین المللی می باشد .که خود نیازمند برنامه ریزی حرفه ای و اجرای تخصصی است.

 غرفه سازی نمایشگاهی تنها مجموعه ای از قسمت های فیزیکی نیست، بلکه واسطه بازاریابی یکپارچه ایی است که از ویژگی های فیزیکی خود برای ایجاد فرصت های فروش محصولات و خدمات خود استفاده می کند .

برای بسیاری از شرکت ها طراحی و تولید غرفه سازی نمایشگاهی وحضور در نمایشگاه ها به عنوان اولین و مهم ترین الویت مارکتینگ می باشد . به گونه ای که برخی از شرکت ها با یک برنامه ریزی بسیار دقیق حضور پر رنگ تری را در یک نمایشگاه از خود به نمایش میی گذارند .طراحی غرفه نمایشگاهی تنها به تولیدات آنها مربوط نمی باشد .

اینکه چگونه مناسبتر و قوی تر با بازدیدکنندگان ارتباطط برقرار کنند یکی از دغدغه های مدیران فروش می باشد ، که تیم غرفه سازی نمایشگاهی تهران برندینگ تمامی مهارت ها و انرژی خود را تا به امروزز در مسیر برنامه ریزی تا نظارت برکیفیت در طراحی و اجرا غرفه های نمایشگاهی قرار داده است .

طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی

delimiter image

شرکت تهران برندینگ

طراح و مجری غرفه سازی نمایشگاهی

delimiter image
غرفه نمایشگاهی نقش بسیار مهمی در جذب مخاطبان به دلیل نمایش کالاهای خاص در حضور هم‌فکران و مخاطبان تجاری دارد

واحد غرفه سازی شرکت تهران برندینگ شامل بخشهایی از جمله سفارشات، طراحی غرفه ، تولید و ساخت غرفه ، اجراء، نصب و جمع آوری غرفه های نمایشگاهی در پلان روز نمایشگاه می باشد .

ورقها بر اساس متراژ غرفه از محل انبار به کارخانه منتقل میی شود و تمامی برشها با ماشین آلات پیشرفته صورت می گیرد و تمامی باکسها ساخته و آماده می شود و توسط ماشین های شرکت حملل و در محل نمایشگاه با حداقل زمان توسط کارگران خبره مونتاژ می گردد .

پیاده سازی و ساخت غرفه نمایشگاه

ساخت و اجرا غرفه نمایشگاه و همچمنین تجهیزات و خدمات غرفه نمایشگاهی

پس از اتمام مرحله طراحی غرفه نمایشگاهی، نوبت به ساخت و اجرای غرفه سازی نمایشگاهی است. غرفه سازی برای صاحبان کالا از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که اگر بهترین طرح ها خوب پیاده سازی نشوند، خود می تواند زیانهای اعتباری بالایی به دنبال داشته باشد و منجر به ضرر و زیان مالی نیز شود. غرفه سازی نمایشگاهی نیز همانند طراحی غرفه دارای اصول متعددی است که غرفه ساز می بایست آنها را رعایت کند.
امروزه غرفه سازی نیز دستخوش تغییرات متعددی از جمله ورود متریالهای جدید شده است. به عنوان مثال در غرفه نمایشگاهی میی توان از کفپوشهای آماده به جای ام دی اف و پارکت استفاده کرد، از تجهیزات جدیدتر نورپردازی بهره برد و قالبهای طراحی را بدونن هیچگونه محدودیتی اجرا نمود.

پیاده سازی و تجهیز و ساخت غرفه نمایشگاه

خدمات خاص و منحصر به فرد تهران برندینگ در غرفه سازی

ویژگی ها و خدمات ویژه ای که تهران برندینگ را از سایر شرکت های غرفه سازی متمایز می کند

delim_brown1
کیفیت بالای متریال

متریال غرفه سازی نمایشگاهی را کارفرما انتخاب میکند اما تیم تهران برندینگ جزءء وظایف خود می داند که کارفرما را در انتخاب متریال مناسب ، با کیفیت و کار آمدتر برای غرفه سازی نمایشگاه راهنمایی کند. انتخاب باا شماست و هر آنچه که انتخاب شما باشد را تهران برندینگ با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه برای شما فراهم خواهد کرد. لازم به ذکر است که متریال با کیفیت پایین در شرکت تهران برندینگ راهی ندارد و نخواهد داشت. حسن ما ، تضمین کیفیت به شما عزیزان است.

غرفه سازی نمایشگاهی
نوآوری در طراحی

ایده پردازی و زمان گذاشتن بر روی اسکچ های دستی، تمرکز بر روی خواست کارفرما ، بررسی موضوع مورد نظر برای نمایش در غرفه جزء اساسی ترین قدم برای رسیدن به یک طرح مطلوب است. تیم تهران برندینگ با قراردادن موارد فوق به عنوان اساس کار ایده های خلاقانه متناسب با موضوع نمایش را به بهترین حالت ممکن به صورت طرح 3 بعدی به کارفرما ارائه میکند تا کارفرما کاملاً غرفه ی خود را قبل از ساخت لمس کند.

غرفه سازی نمایشگاهی
نظارت مستقیم مهندسین معماری

تیم غرفه سازی تهران برندینگ از زمان برنامه ریزی برای طراحی و اجرای غرفه سازی نمایشگاهی تا پایان نمایشگاه در کنار کارفرما خواهد بود. تیم ما در تمامی مراحل به صورت مستقیم بر روی پروژه نظارت دارد تا پروژهه شما را همانطور که شایسته آن هستید با بالاترین کیفیت به شما تحویل دهند وفراموش نکنید که پایان نمایشگاه ، پایان همکاری ماا نخواهد بود و تهران برندینگ در تمامی نمایشگاه ها همراه شما خواهد بود.

متریال های مصرفی در غرفه های نمایشگاهی
مدیرعامل شرکت لکشن
جناب آقای علی اسکندری

به پاس قدردانی از شما مدیر محترم شرکت تهران برندینگ و همچنین همکاران مسئول و وظیفه شناستان که با بهره گیری از تخصص و تعهد کاری و همچنین کاربرد مهارت های لازم ، تقویت حضور و انجام امور محوله را به نحو احسن برای پیشرفت شرکت لکشن و برندسازی محصولات زیبایی این شرکت اهتمام ویژه ورزیدید ، این تقدیر نامه پیشکش حضور پر لطف شما و همکاران محترم می گردد.

مدیر عامل شرکت آمیا
جناب آقای علی امیر حسینی

در طی بیش از ۴ سال بهره مندی از خدمات ارزشمند شرکت تهران برندینگ در زمینه طراحی و اجرا غرفه سازی نمایشگاهی/دکوراسیون داخلی/طراحی و بهینه سازی وبسایت/آثار گرافیکی در کنار خدمات چاپ و بسته بندی و همچنین بهره مندی از عکاسی صنعتی و محیطی… نکته ای که بیشتر توجه اینجانب را به خود جلب کرده است کیفیت و نوین بودن خدمات و همچنین متعهد بودن تیم تهران برندینگ است که بی شک این سیاست درست؛ موجب موفقیت روز افزون شرکت تهران برندینگ شده است.

نمونه کار های غرفه سازی

نمونه کارهای طراحی غرفه، تولید و ساخت غرفه، اجراء، نصب و جمع آوری غرفه های نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی
غرفه سازی نمایشگاهی
غرفه سازی نمایشگاهی
غرفه سازی نمایشگاهی
غرفه سازی نمایشگاهی
غرفه سازی نمایشگاهی

کاتالوگ تهران برندینگ را دانلود و مشاهده نمایید

برای اطلاعات بیشتر و همچنین بازدید از نمونه کار های بیشتر می توانید کاتالوگ شرکت را مشاهده نمایید

برای مشاوره و سفارش با شماره تلفن 44839668 – 021 تماس بگیرید.

برای مشاوره آنلاین در تلگرام اینجا کلیک کنید

tehranbranding